De Komme huren.

Bent u op zoek naar een mooie ruimte voor een vergadering of bijeenkomst?
Dan bent u bij De Komme aan het juiste adres!
U kunt op verschillende manieren gebruik maken van de diverse ruimtes in De Komme.

Wij hebben drie ruimtes, te weten:
Voor kleine gezelschappen de Heem-Bibliotheek of de Bestuurskamer.
Voor grote(re) gezelschappen tot zo'n 50 personen bieden wij de grote zaal aan. In deze zaal kunt u gebruik maken van geluid en presentatie-apparatuur.

In alle ruimtes is er een gezellige ambiance en de mogelijkheid tot een kopje koffie of een drankje te gebruiken.

Verenigingen.

Verenigingen kunnen hun bestuurs- en ledenbijeenkomsten en/of vergaderingen in De Komme houden, maar denkt u zeker ook aan 'De Komme' als uw rust- of pauzeplaats bij uw activiteiten. Als een opdracht om iets bijzonders te weten te komen, bijvoorbeeld een bijzondere vraag op te zoeken in onze Heem-Bibliotheek of als u met uw gezelschap onze collectie wilt bekijken met eventueel een deskundige uitleg of rondleiding.

Familiebijeenkomst.

Een reünie, verjaardag of andere familiebijeenkomst? Ook daarvoor kunt u bij 'De Komme' terecht! Een interessante rondleiding voor de volwassenen terwijl de kinderen zich storten op leuke opdrachten.

Bedrijven.

Benieuwd naar onze mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem contact met ons op!

Kosten en oriëntatie mogelijkheden.

Neem contact met ons op om een en ander te bespreken en dan worden we het hoogst waarschijnlijk snel eens.